Problem s xdm a xserver-rage128

Patrick Spousta spousta@pvt.net
Thu, 16 Mar 2000 09:13:39 +0100

Protoze mam grafiku ATI Rage128 Magnum,tak jsem si priinstaloval i tento
balik. Pro login do X pouziavm xdm. Pokud puzivam jako xserever SVGA,
neni zadny problem, ale akcelerace tohoto serveru je skoro nulova. Pokud
si nastavim jako xserver Rage128 a spustim Xka z terminalu pomoci
startx, tak je taky vsechno v pohode.
ALE pokud pouziju pro login xdm a server mam Rage128, tak se mi
nastartuje xserver, naskoci login window. Po zadani username a pass tak
se to xdm jakoby resatrtne a opet to skonci v login window. Zkusil jsem
(jako root) spustitxdm s parametrem debug a dostal jsem hlasku

After XOpenDisplay(:0)
XOpenDisplay(:0) returned 0x8064e78
After XOpenDisplay(:0)
ManageSession :0
AUDIT: Wed Mar 15 11:52:24 2000: 412 X: client 2 rejected from local
host
  Auth name: XDM-AUTHORIZATION-1 ID: -1
Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: Client is not authorized to connect to Server
/usr/X11R6/bin/xrdb: Can't open display ':0'
greet :0
SecureDisplay :0
Before XGrabServer :0
XGrabKeyboard succeeded :0
pseudoReset screen 0
before XSync
pseudoReset done
done secure :0
source /etc/X11/xdm/Xsetup_0
AUDIT: Wed Mar 15 11:52:24 2000: 412 X: client 3 rejected from local
host
  Auth name: XDM-AUTHORIZATION-1 ID: -1
Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: Client is not authorized to connect to Server
xmodmap:  unable to open display ':0'
dispatching :0

Zacal jsem tedy hledat v dokumentaci k XServeru Rage128, ALE bohuzel
tento balik v podstate zadnou dokumentaci tykajici se distribuce Debian
neobsahuje. Pokud si matne vzpominam,tak na SuSE distribuci (odtud
pochazi tento xserevr) byla adresarova strutura X-ek trosicku jina nez v
Debianu, takze je docela mozne, ze ten xserver ocekava nejaky? soubor
pro xdm v nejakem? adresari, ale ten tam neni, respektive se nachazi
nekde jinde.

Poradite nezkusenemu? Mam Debian potato, Xka 3.3.6-6, xlib6g 3.3.6-6.

Diky za kazdy tip
PAT