Opet chrobaci v zmrazenych bramborach :-(

Petr Stanek Petr.Stanek@LinuxSystem.cz
Mon, 20 Mar 2000 14:00:07 +0100

Preji prijemny den.

Vcera jsem nainstaloval VelkehoBratra at hlida Penguinovo CPU.
Diky tomu jsem obevil dalsi jen castecne fungujici balicek v zmrazenych
bramborach.

Jedna se o bigbrother 1.09c-1. Funguje jen na pul.

Chyby:

Pri instalaci balicek nedoplnuje do souboru /etc/bigbrother/bbdef.sh
promenou BBWEBHTMLLOGS, take zapomel v souboru /usr/lib/b*r/bb-hist.sh
upravit promene BBWEB a BBHOME

Aby toho nebylo malo tak se zapomelo do /usr/lib/cgi-bin/ nakopirovat a
nebo nalinkovat obsah /usr/lib/bigbrother/web, pripadne upravit radne
konfiguraci Apache.

Take diky rozhazeni do nekolika adresaru nefunguje prohlizeni statistik
a musi se v adresari /usr/lib/bigbrother udelat symlink www na
/var/bigbrother/www a nebo upravit scripty.

S pozdravem zachrante Brambory Snek
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz