diakritika v debian potato (konsola + Xy)

XXr@sT!Tc0_23 cierny@intrak.tuke.sk
Sun, 26 Mar 2000 15:19:23 +0200 (CEST)

Zdravim!

Mam problem so %subj a to nasledovny:
-diakritika mi funguje (teda pisem z ciarkami a makcenmi), ked zadavam
login
-nefunguje po prihlaseni
-na console sa zobrazuju texty v poriadku
-acrobat, ghostview zobrazuje tiez v poriadku
-prepnutie klavesnice v konsole aj v Xoch funguje

Urcite mam nieco spatne nastavene (pokial pisem login s diakritikou a po
prihlaseni pri pisani  pismen s hackami len pipa a nic nezobrazuje, tak
predpokladam, ze nastavenie, ktore  bolo pred prihlasenim, sa zmenilo
nejakym spustenym skriptom).
Neviem vsak co.
Skusal som nastavovat premenne LC_ALL="sk_Sk", LANG="sk" po prihlaseni,
nepomohlo.
Nemal by to robit nejaky script ?
Budem Vam vdacny za kazdu radu. Predtym som robil s rh, fungoval mi tam
SALov navod (dik SAL :-), ale s debianom mam zatial malo skusenosti.

				XXr@sT!Tc0_23
MATLAB rulez......U2 rulez.....Linuz rulez.....TeX tiez :-))

The three Rs of Micro$oft support:  Retry, Reboot, Reinstall