diakritika v debian potato (konsola + Xy)

XXr@sT!Tc0_23 cierny@intrak.tuke.sk
Sun, 26 Mar 2000 20:55:03 +0200 (CEST)

dik za odpoved, rozbehol som to tak napol....pisem uz hlasky s dlznami,
makcene nefunguju...
ma po ruke dve masiny na ktorych to ide, kazda to ma vsak po svojom
urobene...(mne momentalne, cim dalej tym menej jasne), na jednej ide
diakritika len v Xsoch, pouziva xkbsel, na druhej funguje aj na kozole,
ale vami doporucenu option v /etc/inputrc ma zakomentovanu...
nepytal by som sa, keby som niekde nasiel kompletny popis danej
problematiky, pocestenie debianu na www.debian.cz mi nefungovalo...
s pozdravom

=09=09=09=09XXr@sT!Tc0_23
MATLAB rulez......U2 rulez.....Linuz rulez.....TeX tiez :-))

The three Rs of Micro$oft support:  Retry, Reboot, Reinstall