floppy

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue, 2 May 2000 13:00:43 +0200

josef.holecek@ct.cz napsal:
> Predpokladam, ze kdyz si chci prohlednout distetu, tak by jsem asi ji
> mel nejak namontovat do faile systemu. Jak kdyz nevim ani jakej ovladac

bud a nebo pouzit mtools. "driver" pro disketu je modul floppy
(v /proc/devices by mel byl
Block devices:
  2 fd

> pro ni potrebuju. Ale asi tam bude zavedeny protoze bootuju z diskety...

ne nutne, protoze jadro nahrava bootloader

> a pak jeste jedno mam na ty diskete soubor 3c90x-1.0.0i.tar.gz
> potrebuje nejak rozbalit nebo je to rovnou instalacni soubor...

tar.gz je archiv (tar zkomprimovany pomoci gz). takze rozbalit. Je mozne, ze
to budou zdrojaky, takze jeste prelozit.

				Petr Cech

<_Anarchy_> telsa: rommable debian will be potato chips