user infriendly

Peter Mann Peter.Mann@tuke.sk
Tue, 23 May 2000 05:48:22 +0200 (CEST)

On Mon, 22 May 2000, Ondrej Sury wrote:

> Clovek musi zapojit mozek??? ;-))))  Zacatecnika nejspise vydesi
> dselect, tj. dlouhy seznam balicku a pak jeste dalsich balicku a
> pak jeste dalsich balicku ;-)))  Je jich kolem 4 tisic.

Zdravim,
priznam sa, ze som zacinal s debianom a uz s nim neprestanem - a vobec ma
nevydesil dselect, ani dlhy zoznam balikov - ved je tam aj moznost
workstation, server, atd. a nemusim prechadzat vsetkymi balikmi ... tuto
moznost som vsak nikdy nepouzil, lebo najradsej si nainstalujem _base_ a
potom pridavam baliky, ktore chcem a potrebujem

5o

P.S. instalaciu RH som prvykrat videl pred vyse 2 mesiacmi na Linux
vikende :-))

   Ing. Peter Mann		e-mail: Peter.Mann@tuke.sk
   UVT - TU Kosice		ICQ # : 12491471 - KLFMANiK
     PM2185-RIPE