Preklad zpravy z Packages.c.pvd

Milan Zamazal pdm@debian.cz
23 May 2000 22:48:39 +0200

    VM> Ahoj, tak jsem se rozhodl Vam trosku pomoci

D=EDky!

    VM>  This core is a vanilla lisp core, having nor the small, nor the
    VM> safe attributes. It is pretty close to the FreeBSD 18b release.

    VM> Jednak slovo vanilla a pak ty nory me matou.

Pro jistotu ten Petr=F9v p=F8eklad :-) up=F8esn=EDm: CMUCL je k=A0dispo=
zici
zkompilovan=FD s=A0r=F9zn=FDmi =FArovn=ECmi kompilace.  Jedna je, =BEe =
je zkompilov=E1n
beze v=B9ech "nebezpe=E8n=FDch" optimalizac=ED (tj. obsahuje ve=B9ker=
=FD k=F3d typu
kontrola hranic pole, typ=F9, apod.), takov=E1 podoba je velk=E1, pomal=
=E1 a
bezpe=E8n=E1 (m=EDn=ECno robustn=ED).  Druhou je, =BEe je naopak pln=EC=
 optimalizov=E1n,
tj. v=FDsledek je mal=FD, rychl=FD, av=B9ak potenci=E1ln=EC citliv=FD n=
a chyby
v=A0u=BEivatelsk=FDch programech.  T=F8et=ED podobou, kter=E9 se t=FDk=
=E1 ten p=F8eklad,
je n=ECco mezi, tj. n=ECco co nen=ED ani mal=E9 ani zcela bezpe=E8n=E9 =
(a=A0ani velk=E9
ani p=F8=EDli=B9 h=E1kliv=E9 na chyby).

Milan Zamazal

--=20
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell