[Fwd: dist-upgrade - co umre?]

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Mon, 29 May 2000 16:35:34 +0200

--------------4FFE807661F7F7FC82953758

klasicka chyba v listech, ktere nenastavuji Reply-To: list.
--------------4FFE807661F7F7FC82953758

Date: Mon, 29 May 2000 16:34:45 +0200
From: Petr Stehlik <pstehlik@sophics.cz>
To: Petr Cech <cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz>
Subject: Re: dist-upgrade - co umre?

> > dist-upgrade (na cistem slinku).
>
> good

je to vynucene - potrebuji JDK 1.2, sambu 2.06 a dalsi veci, ktere bych
musel do slinku snad rucne kompilovat.

> Takze pokud pouzivate skuzbu z netstd, ktera neni nozmalne zapnuta, tak asi budete mused doinstalovat nejaky balik

OK, zkusim si to zapamatovat.

> konbigurace bindu se doupla z /etc do /etc/bind (a z /var/named)

jo, to je dulezite (pokud si to upgrade nepresun sam?)

> jinak je dobre nejdriv provest apt-get install apt

pozde :-/

> zbytek. Asi se apk budete chtit zbavit perl-5.004* a dat misto toho
> perl-5.005*

pozde  :-/ perl-5.004* se tahal hned na zacatku (rano). Bude se tahat
celkem 70 MB dat a behem upgrade mi pry zahodi (will be REMOVED) lynx a
mysql. Oboje pritom pouzivam a potrebuju. Taham z ftp.de.debian.org a
mam non-US i non-free, takze  nechapu, proc to chce zahodit.

Petr

--------------4FFE807661F7F7FC82953758--