Samba PANIC (was Re: dist-upgrade - co umre?)

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Tue, 30 May 2000 12:25:32 +0200

> trosku som hladal po inete a nasiel som:
> http://panic.et.tudelft.nl/~costar/potato/upgrade-i386/

aaa, tak to jsem mel najit vcera.

Ale ani dnes to nebylo k zahozeni - zacetl jsem se do toho dokumentu a
na svem uz jedoucim 2.2 systemu zacal experimentovat s dselectem. Chtel
jsem mermomoci odinstalovat starou Sambu 2.05a, kdyz mi ted prijela nova
2.07. Po chvilce hrani s obrazovkami doporucujicimi ruzna reseni
konfliktu ci doporucenych zavislosti jsem se dostal az k odinstalovani
nejakych zrejme nepotrebnych soucastek.

Ted mi Samba 2.07 pada pri prihlaseni uzivatele na (hlaska v logu)

PANIC: failed to set gid

Zajimave je, ze v samba/changelog.Debian pisou, ze to uz spravili.

Mate nejaky napad, jak sambu znovu rozjet?

Diky
Petr