Instalce ze stable a unstable (potato a woody)

Radek Hnilica radek_hnilica@linuxfan.com
Thu, 02 Nov 2000 00:27:23 +0100

In article <20001101073945.A15762@atrey.karlin.mff.cuni.cz>,
cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz  wrote:

> no, co takhle zmenit sources.list na woody a nainstalovat ten balik a
> pak to vratit na potato?

Takto jsem to zatim vyresil, v /etc/apt/sources.list mam potato a za nim
woody.  Kdyz chci neco z woody, tak ho odkomentuji, a nejdriv skusim apt
naslepo
	# apt-get -s install package
a jsem li spokojen tak to -s vypustim.  Existuje jeste jedno reseni,
hlavne pro binarni baliky.  A to takove, ze si stahnu zdroje z woody a
prekompiluji si je v potato.  Jenze jsem si nezapsal jak jsem to delal,
tak az to budu potrebovat, musim si to zapsat.

> to zatim neni. ale pokud chces experimentovat, tak se podivej do CVS apt
> na tak aliencode a na post Jasona na debian-devel. Melo by to umet tohle
> a jeste mnohlem vic.

Mam ted pred sebou radu jinych problemu, a nechci se poustet do kompilace
z CVS.  Minimalne dokud nezvlasnu tvorbu deb balicku.