Klesajici volna pamet

Jirik Maly jirik@who.net
Thu, 02 Nov 2000 09:31:51 +0100

Petr Cech wrote:

> No, tenhle kernel neni zrovna nejzdravejsi. Radsi uz 2.2.17 final.

Prave ten pouzivam na tom druhem pocitaci taky a chova se to uplne
stejne

> kolik mate pameti a swapu? jestli vam netscape sezere 50MB ramky, tak to nic
> neni. Pak gnome si taky neco vezme na cachovani bitmap a tak

Pamet 128 MB, jenom 30 MB
Momentalne treba netscape ma 30 MB, Xka 27 MB, Englightenmnet 6 MB,
zbytek jsou celkem nepodstatne polozky. Tedy az na nscd s 10 MB, ktere
uplne presne nevim jestli vubec je potreba mit spustene (man stranky
nemaje).

--

Zdravi
Jiri