Potato CD's

Vladimir Michl Vladimir.Michl@seznam.cz
Mon, 6 Nov 2000 10:07:05 +0100 (CET)

On Tue, 24 Oct 2000, Hans Ginzel wrote:

>    Co je na tretim a ctvrtem CD? Bude zaintegrovano proposed
> updates? Muze k takovym CD prijit neclen CZLUGu?
> Jak dlouho plyne brzka doba? Napekl by mi nekdo ty brambory v Praze?

Tak co je tam navic. Nejaka dokumentace, KDE 2.0 final, GNOME helix
(aktualni stav z okoli 2.11.2000), debian-security, StarOffice
5.2, zdrojaky jadra 2.2.17 a take se nakonec naslo misto na 2.4.0-test10.

Proposed updates zaintegrovany nejsou, jelikoz jsem za prednejsi povazoval
security.

Zdravi

V.M.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl@seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711219         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *