You don't exist. Go away!

Milan Kerslager milan.kerslager@spsselib.hiedu.cz
Sat, 25 Nov 2000 23:51:04 +0100 (CET)

On Wed, 18 Oct 2000, Jirik Maly wrote:

> nekdy minuly tyden (?), jsem updatoval woodyho z poslednich baliku a
> dneska mi pocitac neumozni se prihlasit pres ssh (ftp pouzivajici
> stejne ucty kupodivu funguje). Pokud clovek, ktery mel jeste pred
> chvilkou otevrenou konzoli jako root napsal reboot tak odpoved znela:
> "You don't exist. Go away"

Chybi neco z PAMu, nebo nejake knihovny. Nejlepe se to hleda tak, ze se
pusti strace na nejaky program, ktery dela autentizaci. Uz si nevzpomenu,
co jsem pouzil, ale zkuste treba program na zmenu hesla, login, shutdown
nebo neco jineho a koukejte, kde to skonci na chybejicich knihovnach.

> Tusite nekdo pricinu problemu - logy se zdaji byt v poradku, /etc/passwd
> a shadow taky.

Jo, to je prvni vec. Pak /etc/groups, knihovny, konfiguracni soubory pro
PAM, atd...

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager@spsselib.hiedu.cz