Exim ci jine MTA pro Dial-up

Petr Stanek snek@penguin.cz
Mon, 27 Nov 2000 08:36:39 +0100

"Karel Tejnora jr." wrote:

> Dobry den,
>
> hledam MTA, ktery prihlizi k tomu, ze nejsem stale na internetu. Zatim
> pouzivam Exim, ktery zda se funguje fajn, ale nemam nad nim zadnou
> kontrolu - teda ja vim, ze mam,  ale jako root, coz mne nepripada
> vhodne. Chtel bych neco na zpusob - zpravy byly odeslany, treba si
> to nechat vypsat na Xka ...
>         Kontrolu myslim takovou, jaka je u sendmailu -> sendmail -q .
> A kdyby fungoval jako vypis fetchmailu, to by bylo nejlepsi.
>         Nevite nekdo o takovem MTA?
> Jako email-clienta pouzivam PINE.
>
> Dekuji, Karel Tejnora

Mohu nabidnout vlastni sendmail.mc, ktery plne respektuje ze nejste
s Debianem na Internetu a prijma/odesila postu pres dial-up.
Pouzivam jej na notebooku k plne spokojenosti a nemam duvod sendmail
nahrazovat jinym SMTP. Jedinou chybkou je ze takovou konfiguraci
nesestavi sam sendmailconfig.

S uctou Snek
'Snek' Petr Stanek                          http://www.penguin.cz/~snek
Compaq ASE, Linux LCP                        Tel.: ++420 (0)69 613 4160
17. listopadu 24                              GSM: ++420 (0)604 2397 11
736 01 Havirov-Podlesi                           mailto:snek@penguin.cz
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz