potato a cestina

Filip Hroch hroch@monoceros.physics.muni.cz
Mon, 2 Oct 2000 10:20:35 GMT

Dobry den

mam pocit ze nejake howto pro potato existuje, ale
ja to delal takhle (hlavnimi cily bylo co nejmensi
prostor zabrany fonty a fungujici cestina):

* naistaloval jsem Xka s fonty pouze lat2

* do /etc/enviroment dal radek

  LC_CTYPE=cs_CZ

  (to zpusobi, ze se da psat cesky, ale hlaseni OS, menu atd
   zustvaji normalni)

* v /etc/X11/XF86Config mam klavesnici:
  XkbKeymap   "xfree86(us_cz_prog)"

* v souboru /etc/X11/fonts/misc/xfonts-base.alias
  jsem prepsal v aliasech typu "9x15" retezce
  iso8859-1 na iso8859-2

* v spouboru /etc/X11/fonts/75dpi/xfonts-biznet-iso-8859-2-75dpi.alias
  mam vsude jen iso8859-2, tohle ale nevim jestli nevzniklo samo...

a cestina me v X normale funguje. Pokud mate zajem i o pocesteni
konzole, tak naistalujte balik "fonty" na nahrani cesky fontu
a pak spustte kbdconfig na nastveni klavesnice.

F. Hroch