problemy s cslatexem

Michal =?iso-8859-2?Q?M=EC=B9=BBan?= mestan@zce.cz
Tue, 03 Oct 2000 10:44:07 +0100

> [smik]
>
> potato: balicek cslatex by snad mel chodit. Problemem je to zminovane s=
tari

Toto je prave z deb basliku cslatex. Upravy povazuji za drobne, akorat ne=
z na to
clovek prijde ztrati celkem dost casu.

> [...]
i, ale
> zatim to tam jeste neni)
>        2) upgradnout tetex
>        3) zeditovat /etc/texmf/fmtutil.cnf (ted nevim, jestli je to v
> distribucnim konfiguraku) a odkomentovat Czech / Slovak sekci
>
> csplain         tex     -       csplain.ini
> cslatex         tex     language.dat    cslatex.ini
> pdfcsplain      pdftex  -       csplain.ini
> pdfcslatex      pdftex  language.dat    cslatex.ini
>
> a spustit `texconfig init'. To pregeneruje vsechny formaty uvedene v
> fmtutils.cnf, tedy i cestinu a vytvori prislusny symlink csplain -> vir=

Nevim doslova, ale takhle nejak to bylo na TeX Live 4, coz by fungovalo i=
 v potatu,
kdyby cstex format se korektne vygeneroval z jakehokoliv adresare, jak by=
 clovek
ocekaval. Pripdalo mi ze bramborovy deb vychazel z tohoto. Mimochodem, ja=
ke byly
zmeny v tomto proti TeX Live 4?

Michal

--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec@iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze stat, ze reakce na majlik b=
ude nekdy
az tydny...