Spustanie daemonov v runlevely

Ronald Pupala pupala@sse-za.sk
Mon, 9 Oct 2000 17:31:26 +0200

------=_NextPart_000_0022_01C03216.C0A6CC80

Ahojte vsetci !

 Aky je standartny postup pre ubratie alebo pridanie spustanych daemonov =
v tom ktorom runlevely ? T.j. aby som nemusel vsetky linky v /etc/rcX.d/ =
pisat systemom "ln -s /etc/init.d/xxx KYYxxx".
Iba raz som to robil, a neviem si rychlo spomenut, ze ako.

Dakujem

Rony

------=_NextPart_000_0022_01C03216.C0A6CC80

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD W3 HTML//EN">

Ahojte vsetci !

 Aky je standartny postup pre = ubratie alebo=20 pridanie spustanych daemonov v tom ktorom runlevely ? T.j. aby som = nemusel=20 vsetky linky v /etc/rcX.d/ pisat systemom "ln -s /etc/init.d/xxx=20 KYYxxx".
Iba raz som to robil, a neviem si = rychlo=20 spomenut, ze ako.

Dakujem

Rony
------=_NextPart_000_0022_01C03216.C0A6CC80--