TTF + Soffice

Vladimir Michl Vladimir.Michl@seznam.cz
Thu, 12 Oct 2000 15:06:20 +0200 (CEST)

On Wed, 11 Oct 2000 kucera@fzu.cz wrote:

> Dobry den,
>
> na nize uvedene adrese jsem umistil velmi amatersky navod, jak pouzivat
> StarOffice 5.2 s TrueTypovymi fonty v Brambore a co je treba udelat, aby
> vytvorene soubory byly tisknutelne na postscriptovych tiskarnach. Treba to
> nekomu k necemu bude.
>
> http://unix12.fzu.cz/localdoc/inform/soffice/so52attf.html

Jestli bych mohl poprosit o pridani odkazu na
http://www.penguin.cz/~michlv/software/type1-fonts

kde nejdete URW++ type1 fonty od Suse prebalene do deb.

Zdravi

Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl@seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711219         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *