emacs

Roman Rohr Roman.Rohr@uhk.cz
Fri, 13 Oct 2000 16:30:17 +0200

On Fri, Oct 13, 2000 at 03:59:25PM +0200, Petr Herman wrote:

> Nevim co se mi deje se strojem ale kdyz treba pustim emacs tak mi
> vubec nenabehne, z vedlejsi virt. konsole vidim, ze ten proces
> bezi, ale dokud ho nekillnu, tak vubec nic... Vubec nevim kde
> zacit zkoumat, kde by mohla byt chyba.

Moc toho nepíšete. Z toho se to nedá poznat. Máte problém i s nějakým
dalším programem? Zkuste na to třeba strace např:
strace -o ~/strc emacs
A zkuste se podívat do toho výstupu, jestli tam něco nenajdete. Jestli je
to emacs problém, tak s tím Vám neporadím, protože tento operační systém
nepoužívám. ;)

Roman Rohr