emacs

Petr Herman ph@lf2.cuni.cz
Fri, 13 Oct 2000 18:39:41 +0200

On Fri, Oct 13, 2000 at 06:02:39PM +0200, Filip Hroch wrote:
> melo by se to dat poznat ve vypisu treba ps... pokud pouziva
> nejaky soubor, zarizeni, tak nebude runnig... jen tak tipuju,

No running opravdu není, v tu chvíli mě běží jen to ps,
ale na co čeká, nechápu:

USER       PID %CPU %MEM   VSZ  RSS TTY      STAT START   TIME COMMAND
petr      1234  4.7 11.3  6096 3440 ttyp3    S    18:28   0:00 emacs
petr      1235  0.0  3.1  2596  964 ttyp1    R    18:28   0:00 ps -au

> tohle se me (nastesti) zatim nestalo, co treba spatne vyexportovany
> display? :-)

Jééé, zatímco píšu odpověď, tak mi mezitím na vedlejší konzoli normálně
naběhl, a běhá zase jak z praku - omlouvám se všem v konferenci,
že jsem tak strašil, ale prostě to nechápu, po půldenním trápení zničeho
nic - zrovna jsem si nainstaloval strace, že ho začnu trasovat, možná se
zalekl...
Jedině snad že je dnes pátek 13. - že by nějaký Linuxový virus??
(Nebo mi rezaví železo....)

Petr Heřman