syslog+login

Petr Slansky slansky@usa.net
Mon, 16 Oct 2000 20:40:24 +0200

som sa k nemu nedostal. Rad by som sa dozvedel, co vsetko si na to pouzil,
ake konfiguraky prip. baliky.

Logvaci server? to je jednodussi, nez jsem si myslel. Delam to jednoduse
pres syslog. Pry to neni uplne bezpecne, ale staci mi jednoduche reseni...

Logovaci server:
 syslog spustit s parametrem "-r". Upravit /etc/init.d/syslogd... Tim se
povoli prijimani "logovacich spojeni"

Klienti:
 upravit /etc/syslog.conf
 pokud chcete neco posilat na logovaci server, tak zadate misto jmena
souboru "@jmeno_pocitace"

Takze napriklad chcete vsecko posilat na pocitac "logger" tak zadejete:
 *.* @logger

Musi byt take povoleny prislucne porty v /etc/services, ale ja jsem je mel
uz preddefinovany standartne, nic jsem menit nemusel. Neco neni jasne? Viz
"man syslogd" a "man syslog.conf"...

Logovani zdar!
Petr