Porad nelze prelozit jadro 2.2.17 bez SMP

Petr Slansky slansky@usa.net
Thu, 19 Oct 2000 11:41:05 +0200

> proste aspon 10 radek nad timhle. tam je, proc to spadlo. Tohle jenom
rika, ze
> to na necem spadlo.

Ja ale skutecne necim, jak ten log vygenerovat. Jedine jej umim rucne opsat.
Pokud udelam
"make bzImage >make.log 2>make.log", tak tam potrebne informace nejsou,
vlastne jsou ty logy dost kratke...

> Jinak ja jsem si 2.2.17 kompiloval sam (teda z orig. zdrojaku) s nekolika
> patchi (reiserfs, raid, IDE, aty128fb aby neblikal pri prepinani konzoli)
a v
> pohode.

No jo, kdyz vy si to opecujete.., pak vam to funguje. Ja jsem zatim nic
nepecoval,  vlastne to neumim. Jsem takovy hloupy uzivatel Debianu (BFU? ;-)
, ktery si stahne nachystane baliky a ocekava ze budou fungovat, ze nebude
muset moc patchovat, protoze patchovani je bastleni.... Proc to nekdo
neopecuje pro vsechny??

Petr