mirror

Ronald Pupala pupala@sse-za.sk
Thu, 19 Oct 2000 16:34:23 +0200

------=_NextPart_000_0020_01C039EA.703F48E0

Ahojte !

Prosim o radu.=20
Chcem mirror-om stiahnut debianovsky archiv a vytvorit si lokalny mirror =
na internej sieti, stable aj unstable, ale len vetvu i386. Viem, ze na =
prvy krat toho bude vela, a prave preto sa chcem opytat:
ak dam archiv kazdy vecer obnovovat, stiahne mi len updatovane subory, =
alebo znova vsetko ? To druhe riesenie by nebolo nic moc.

Rony

------=_NextPart_000_0020_01C039EA.703F48E0

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD W3 HTML//EN">

Ahojte !

Prosim o radu.
Chcem mirror-om stiahnut debianovsky archiv a = vytvorit si=20 lokalny mirror na internej sieti, stable aj unstable, ale len vetvu = i386. Viem,=20 ze na prvy krat toho bude vela, a prave preto sa chcem = opytat:
ak dam archiv kazdy vecer obnovovat, stiahne mi len = updatovane=20 subory, alebo znova vsetko ? To druhe riesenie by nebolo nic = moc.

Rony
------=_NextPart_000_0020_01C039EA.703F48E0--