Debian vs. Redhat

sKIm skim@egarden.cz
Wed, 25 Oct 2000 10:43:06 +0200 (CEST)

On Wed, 25 Oct 2000, Martin Dolog wrote:

> TO JE DOBRA OTAZKA!
> CHCEM LINUX, KTORY BY SOM MOHOL POUZIVAT ROVNAKO DOMA, TAK AJ PRI
> NASADENI
ja doma pouzivam woody a pekne si s tim hraju - obcas zkousim co je noveho
atd - musim pro to umet si poradi s drobnymi( nekdy i fatalnimi) problemy.
v prof. nasazeni je to potato - kde si hlidam security opravy a upgraduju
- to se tedkom po vydani stalo parkrat - ale jinak si myslim, ze to bude
celkem dost stabilni. Aptem to jde celkem velice snadno a lehce.
potato se testovalo pul roku, takze by melo byt celkem dst zabezpecene.
Ale nesleduje nejnovejsi veci - takze obcas muze neco chybet - muze se to
pouzit treba s woodyho, ale je tam urcite riziko a nejsou pro to security
opravy - pouze opravy standartni ->> nove cislo podverze balicku.

> V PRACI ALEBO U ZAKAZNIKA. NIECO CO JE SPOLAHLIVE A STABILNE.
> SYSTEM, KTORY BY MI DOBRE SLUZIL A NIE JA JEMU. NECHEM STRAVIT ESTE DNI
> NAD TYM,
> ABY SOM HO ZABEZPECIL, PONASTAVOVAL 1000 VECI NA 90 DALSICH PRITOM
> ZABUDOL.

> NEJDE O TOM, ZEBY SOM O LINUX NEMAL ZAUJEM, ALE NIE JE JEDNODUCHO NA TO
> CAS.
>
> ... VECSINOU ROBIM DATABAZY A JAVU (TOMCAT,...)
Ja jsem si hral s ruznymi vecmi a jsem celkem dost spokojen - nikdy jsem
nemel problem s instalaci - akorat chce poradne procist ze zacatku
dokumentaci

> CO SA TYKA SECURITY, TAK MAM NA MYSLI TO, ZE KED HO NAINSTALUJEM
> DEFAULT,
> TAK CI MI TAM NIEKTO DO HODINY VLEZE ALEBO NIE, TAK AKO TO JE V REDHATE
> ;(
Pokud je rychle pripojeni, tak se to muze instalovat se site - je tam vzdy
vsecko aktualne opraveno - coz je dobre.

BTW: redhat jsem pouzival verzi 4.5,5.0 - pri prechodu tusim na 6.0 jsem
system nenainstaloval, coz me silene odradilo. To byla komercni verze a
nesla nainstalovat - kvuli nejakym chybam - potom sel jedine restart a
delat to nejak rucne - coz se mi zrovna moc nechce, kdyz je to ucelena
distribuce - to uz bych si mohl zalozit svou distribuci.

mike
`Michal Spacek 				   "
o	e-mail: skim@egarden.cz 	   |
,	ICQ: 66962942       ____           v