abiword a ceska pismena

sKIm skim@egarden.cz
Wed, 25 Oct 2000 13:49:59 +0200 (CEST)

On Wed, 25 Oct 2000, Petr Stehlik wrote:

> slo by to opravit - myslim nejakou zmenou par radku kodu vstupu z
> klavesnice, anebo je proste cely zdrojak spatne? AbiWord vypada na prvni
> pohled jako neco, co bych tu dost potreboval. Alternativy v GNOME zrejme
> zatim nejsou a velke Officy instalovat jen kvuli editoru na psani
> prilezitostnych dopisu se mi nechce. Nebo je neco na potato CD?
Abiword bude dost dobry, ale neni zatim neni podpora ISO-8859-2.
Uz se na tom dela - alespon se o tom vedly diskuze.

Co vim, tak uvnitr je to cele unicodove - takze to pujde.

Ale chce to pockat - myslim, ze to dela nejaky rus - ucelene.
Jinak kluci od nas to nejak opatchovali, ale oni to neprijmuli, protoze
to bylo nesystemove.

Posledni tri mesice jsem to ale nesledoval.

mike

`Michal Spacek 				   "
o	e-mail: skim@egarden.cz 	   |
,	ICQ: 66962942       ____           v