opravdu spravne locale?

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Thu, 26 Oct 2000 00:11:01 +0200

Ondrej Sury napsal:
>=20
> Jo to je presne ono, konkretne 2.1.95-1, pomohlo vypsat
> locale uplne kompletni (tj. vypada to, ze si k cs_CZ nepriradi
> automaticky iso-8859-2 a vsechny pismena charakteristicke pro tento

to uz nedela. Je zajimave, ze problemy jsou jen s nekterymi aplikacemi. T=
akove
ls funguje OK, ale treba fetchmail zobrazuje `?'. Ale jak tak ltracuju
fetchmail, tak nevola setlocale(), takze je to jeho chyba.

> charset likviduje.)

ten charset je po novu, myslim, zapsan v locale datech

> BTW: Ted odjizdim na dovolenou a prave jsem na notebooku (IBM ThinkPad)

Uzijte si ji, pane maintaine :))

> zrusil Winblows98 a nainstaloval potato, a bylo to uplne v pohode,
> vcetne PCMCIA sitovky a dotazeni base ze site.  Bezva ;-)
>=20
> Ondrej Sury.

				Petr Cech
--=20

Resistance is futile. You all will be packaged