DocBook

Dan Ohnesorg dan@feld.cvut.cz
Thu, 26 Oct 2000 10:00:25 +0200 (CEST)

On Thu, 26 Oct 2000, Miroslav Vasko wrote:

> pouziva niekto docbook (4.1)? snazim sa v tom pisat
> dokumentaciu, ale sgmltools si nerozumeju s isolat2
> znakmi.

Potreboval jsem to pro preklady dokumentace z KDE a tezce jsem
pohorel. Mel jsem uz hotovy preklad a chtel jsem ho v emacsu otagovat,
nacez se mi ze vsech pismen s diakritikou stal jednotne znak 0x3f, coz me
nemalo rozcililo. Navic se to stalo az pri finalnim ulozeni po dotazu
emacsu jakou ze ma pouzit znakovou sadu. To me moc rozlobilo.

Nicmene preklad docbooku do html se maintanrum povedl. Problem se zda byt
jen v psgml modu v emacsu. Nicmene pravda je, ze KDE ma vlastni sgmltools
balik, ktery je nejak upraveny aby bezel v unicode. Mozna kdyby se to
zkombinovalo, tak by to nejak slo. Chtel jsem reportovat chybejici mapu s
sgmltoolsech (a tim i psgml modulu), ale jeste jsem se k tomu nedostal.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan@feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus! Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale
sirit! Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!