Jank upravit sources.list

Milan Zamazal pdm@debian.cz
01 Sep 2000 09:56:59 +0200

    RH> Porad ziju v domeni, ze se apt dalo nejak oznamit ze ma jeste
    RH> prohledavat taky adresar bez Packages souboru.  Jen si nemohu
    RH> vzpomet.

Tomu moc nev=EC=F8=EDm -- jak m=E1 chud=E1k apt bez Packages zjistit n=ECkt=
er=E9
podstatn=E9 informace o=A0bal=EDc=EDch jako nap=F8=EDklad z=E1vislosti?  Vy=
generovat
Packages je trivi=E1ln=ED (viz dpkg-scanpackages) a s=A0nimi u=BE by to m=
=EClo b=FDt
jednoduch=E9:

  deb ftp://debian.mojefirma.cz mojebalicky/

Milan Zamazal

--=20
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell