Q: automatizace zadavani dat do weboveho formulare

Filip Hroch hroch@monoceros.physics.muni.cz
Thu, 14 Sep 2000 13:18:44 GMT

Dobry den,

On 14 Sep 2000, Jan Schier wrote:

> Dobry den,
>
> tohle sice nesouvisi primo s Debianem, ale protoze ho pouzivam, pisu sem:
>
> svuj domaci pocitace mam pripojeny do universitniho intranetu, kde pro
> ziskani plneho pristupu na Internet musim na gateway zadat login a
> heslo.

ze zavidim.

> Doposud se tak delo jednoduse pres telnet, takze jsem si udelal jednoduchy
> skriptik pouzivajici expect, dal ho do init.d a nebyl problem. Ted si ale
> spravce vymyslel, ze se heslo bude zadavat pomoci zabezpeceneho webovaho
> formulare. Znate, prosim, nejaky zpusob, jak automazovat zadani dat v
> tomhle pripade?

Nemam to moc vyzkousene, ale posilat data do formularu na webu
lze pres perl 'libwww-perl', ale s tim zabezpecenim nevim.
Tady bych si tipnul pouzit zase pro zmenu 'libnet-ssleay-perl'.
Zkuste.

F. Hroch