SCSI0: SCSI bus busy

=?iso-8859-2?Q?Petr_He=F8man?= Petr.Herman@lfmotol.cuni.cz
Thu, 21 Sep 2000 21:59:37 +0200

Pokusil jsem se upgradovat ze slinku do potato, kernel jsem jeste
neupgradoval, mam porad
2.0.34. Vse celkem slo, az na nejake ty prkotiny, a netusil jsem, ze pouhe
upgrade si vyzada
navic nejakych 100MB v /usr, takze jsem se dostal do problemu s mistem na
partition
a instalaci upgrade jsem nedokoncil.

Asi jsem taky udelal chybu, ze jsem nevzal dost vazne upozorneni o tom, ze
doslo k nejakym
zmenam v modulech, a ze mam spustit /sbin/update-modules.

Pak jsem se pokusil jsem se rebootovat a uz nemuzu, nejdriv se mi to marne
snazi najit CD-ROM,
behaji mi tam hlasky od nejakeho ISP16 - cdrom, pak se to asi ctvrt hodiny
snazi najit
zvukovku, nejaky sbpcd-0 hleda na ruznych portech SoundBlaster nebo
LaserMate,
a pak to chcipne na SCSI0:SCSI bus busy (pricemz tam zadne SCSI nemam).

Podarilo se mi nejak nabootovat z jine partition s jinym rootem,
primountovat tenhle
problematicky root muzu, tak me napadlo zkusit zachranit situaci tim, ze
nekde zakomentuju
nejake radky, ve kterych se pri bootu hleda ten cd-rom, zvukovka a SCSI, ale
nevim,
z jakeho souboru se to pri tom bootu cte, anebo to je nejak natvrdo v jadre?

Poradi nekdo, jak se z teto prekerni situace dostat a nabootovat?
(Tenhle mail musim posilat potupne z vedlejsiho stroje z W95 :-(((( )

Diky, P. Herman