tisk

Filip Hroch hroch@monoceros.physics.muni.cz
Mon, 25 Sep 2000 10:09:54 GMT

Dobry den,

s printtoolem je to divna vec. Kdyz jsem na jare
instaloval pocitac, tak v Potatu v pohode byl,
a opravdu sem pomoci nej tu konfiguraci co potrebujete
udelal, ale do oficialni verze se pak uz nedostal a pritom
ve woodu je...

On 25 Sep 2000, Petr Stehlik wrote:

> Zdravim vas,
>
> jaky je Debiani postup pro nainstalovani a nakonfigurovani tisku na
> vzdalenou tiskarnu pripojenou k W32 masine? Ja jsem si hral nejakou dobu
> s magicfilter a smbprint (smbclient) ale dohromady jsem to nikdy nedal.
> Tuhle jsem na Redhatu spustil omylem printtool a ihned to cele zacalo
> tisknout. Jak se dela neco podobneho na Debianu?
>
> Diky,
>
> Petr
>
> P.S. nainstaloval jsem si apsfilter, ale ten porad varuje, ze neni pro
> sitovy tisk...

Nevim, jak na tiskarnu v sambe, ale sitovou (resp. normalni
u serveru) v pohode zvlada.

FH