tisk

Petr Stanek PetrS@EIITE.cz
Tue, 26 Sep 2000 10:28:45 +0200

Jiri Masik wrote:

> [...]

Nez printtool by vas mel spise zajimat novy apsfilter. Je super, umi
lokalni,vzadalene tiskarny vcetne Win32/Novell. A je velice dobre dale
konfigurovatelny.

Bohuzel se mi jej nepodarilo nainstalovat. Bud nejde pouzit jeho SETUP a
nebo naopak hlasi Ghostscript neznamy parametr a konci. Pod SuSE a
RedHatem
je OK, pod debianem KO.

S uctou Snek
'Snek' Petr Stanek                          http://www.penguin.cz/~snek
Compaq ASE, Linux LCP                        Tel.: ++420 (0)69 613 4160
17. listopadu 24                              GSM: ++420 (0)604 2397 11
736 01 Havirov-Podlesi                           mailto:snek@penguin.cz
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz