Bacha na unstable

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed, 27 Sep 2000 08:24:19 +0200

Petr Balas napsal:
> Unstable je momentalen opravdu silne unstable.
>
> 1) Pokud updatujete napul rucne, tak spolu s novou libc6 je
> nutne nainstalovat i libdb2, jinak chybi libdb.so.3 a polovina
> programu prestane fungovat. Mezi nimu i dpkg a apt.
> Zavislosti si tuto instalaci nevynuti.
>
> 2) S novou verzi libc6 nefunguje php4 (ani ten z incoming)

lepe je rici, ze nechodi cely apache :) Aspon me pada mod_rewrite. Jinak je
pravda, ze ten z Incomingu nechodi, protoze byl prelozen s 2.1.3 a ne s 2.1.94.

> 3) Pri opetovne instalaci starsi verze libc6 se mi najednou
> zmizel ldconfig - naprosto nechapu jak :-(

protoze se presunul s ldso do libc6 a pi downgradu ho nema co nainstalovat.

> Takze pri instalaci unstable doporucuji momentalne
> zvysenou obezretnost.

jup. jinak nejde taky sendmail, exim a par dalsich programu. Jedna se o ty, co
pouzivaji libdb.so.{2,3} a zavisi na versioningu. Protoze v 2.1.94 uz libdb2
neni intrgrovano, neni ani prelozeno s podporou verzi.

				Petr Cech
           cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz

<rmtZzz> The guy may know awk like the back of a dingo, too.