apt

uhlar@fantomas.sk uhlar@fantomas.sk
27 Sep 2000 07:35:05 GMT

Ladislav Dobias <L.Dobias@sh.cvut.cz> wrote:
->> > Chtel bych se zeptat jestli nekdo vite proc debian pouziva na
->> > primountovani cdrom
->> > /cdrom a ne /mnt/cdrom
->>
->> castecne z historickych duvodu. Bylo tomu tak jiz pred fhs. A me se to
->> libi vic :)

kto vymyslel FHS ? nie nahodou redhat ? :)

-> Tak to bylo (je?) i v Solarisu, kde nad tim bezi
-> auto-monte'r (to neni ten, co montuje auta :-) a muzete mit

ono to nie je automounter ale volume daemon; ten isty ktory existuje aj na
linuxe alefurt ked nie je cd v mechanike mi papuluje taxom sa na neho
vy...al

-> treba 5 CD mechanik a ono to dela samo adresare, napr:
-> /cdrom/office52/ ...
-> /cdrom/solaris7/ ...
-> podle labelu toho CD.
-> Jinak to take dela /cdrom/cdrom0 /cdrom/cdrom1

yo, symlinky, a je to cool, raz bude aj spustat autorun a budu virusy ;)

-> A kdyby pred tou cestou bylo jeste /mnt, tak uz je to moc dlouhe. :-)

-> Navic - do /mnt se mountuje vetsinou neco rucne, docasne. A tak to asi
-> nebylo vhodne pro CDROM.
-> Tak to tedy chapu ja. :-)

ja to tak zase pouzivam a ked som videl /mnt/cdro az mi bolo zle...

 uhlar@fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 Honk if you love peace and quiet.