posilani mailu, dialup

Hans Ginzel hans@kolej.mff.cuni.cz
Sat, 30 Sep 2000 22:22:17 +0200

>=20
> Neco jako toto?
>=20
> # If you want unqualified recipient addresses to be qualified with a di=
fferent
> # domain to unqualified sender addresses, specify the recipient domain =
here.
> # If this option is not set, the qualify_domain value is used.

   To polde mne muj problem neresi. Chci, aby odeslany na kvalifikovanou
adresu, mel odchozi adresu prepsanou podle /etc/email-addresses. Pokud
odesilam mail nakvalifikovany (lokalnimu uzivateli), ma mit prichozi
adresu ja@hostname.

   Zminena volba nastavuje domenu prijemce, chceme-li ruznou od te,
ktera se doplnuje k odesilateli. Ja chci, ale stejnou -- localhost,
resp. hostname. Ale pro vzdalene doruceni provest navic prepis.