VM: do_try_to_free_pages failed for init...

Petr Herman ph@lfmotol.cuni.cz
Wed, 4 Apr 2001 08:07:05 +0200

Má někdo ponětí, co znamená hláška v %subj% ?
Přestal mi jít server, kde běží Apache na potato, kernel je ten
původní, co je v základní distribuci. Pingnout se na něj dá,
ale to je asi tak všechno, telnet ohlásí:

Trying 195.113.42.199...
Connected to bfu.lf2.cuni.cz.
Escape character is '^]'.

a tím to končí
a na konsoli neustále roluje výše uvedená hláška.
Zastavit se to nedá, když se přepnu na jinou konsoli tak tahle
hláška běží na ní, nalogovat naslepo to také nejede, shodit
server pomocí Ctrl-Alt-Del také nereaguje, má někdo tušení
co s tím, jak s tím začít komunikovat nebo jak vůbec zjistit,
co se děje a co tam hnije? Zbývá něco jiného než tvrdý reset?

Intuitivně mě napadá jen to, že by to mohl být nějaký problém
s pamětí.

Petr Heřman