Jine problemy s diskem

Rudolf Novak novak@hvezdarna.cz
Mon, 9 Apr 2001 13:05:57 +0200

Vazene/vazeni,

mam maly problem s diskem. Je to 20 GB Quantum, na kterem jsou windoze a
debian 2.2.18. Po malem predelavani PC mi pri stratu pise system, ze
/dev/hda2 a dev/hda5 nebyly v poradku odmontovany a ze pousti fsck.
Jenze ten sknoci chybou 11, ktera neni v man page popsana. fsck.ext2
konci primo segmentation faultem. Obe partice. Vypl jsem UDMA v setupu,
hdparm sice pouzivam, ale az o mnono nize pri bootu, cilu tou dobou kdy
to checkuje to jeste zaple neni a nic. Poradi mi nekdo? Nebo mi aspon
napiste, jestli mam prinest na diskete nejake hlasky, ktere by treba
byly vymluvnejsi...

Dik moc

Rudolf

--
n. copernicus observatory & planetarium
kravi hora 2, 61600 brno, czech republic,