nefungujici update-menus

reddragon@lanelec.spk.cz reddragon@lanelec.spk.cz
Mon, 9 Apr 2001 14:04:28 +0200 (CEST)

Jiz nekolik tydnu (mesicu) mam nefungujici update-menus, vzdycky skonci s
hlasenim SIGSEGV. Pri zadani parametru -d vypisuje tohle:

Update-menus[1085]: Dpkg not locking dpkg status area. Good.
Update-menus[1085]: Reading installed packages...
Update-menus[1085]: attempting to open /etc/menu-methods/translate_menus..
Update-menus[1085]: Reading translate info in
/etc/menu-methods/translate_menus
Update-menus[1085]: name=substitute
Update-menus[1085]: match_var=se
Neopravneny pristup do pameti (SIGSEGV)

Pouzivam unstable, takze jsem myslel, ze je to zas nejaka prechodna
zalezitost, ale v mailing listech na debian.org jsem nezaznamenal na tohle
tema zadny dotaz (i kdyz zcela nevylucuji, ze jsem se prehlid). Balik menu
uz mel ale od doby, kdy se problem poprve objevil, 2x aktualizaci, ale nic
se bohuzel nezmenilo:-(
Mam pocit, ze se problem vyskytuje od doby prechodu z glibc 2.2.1 na
2.2.2. Nema nekdo podobnou zkusenost, ci dobrou radu (krome rady prechodu
na stable ci testing)?

						Vladimir Lanik