majordomo

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed, 11 Apr 2001 13:26:26 +0200

Petr Herman napsal:
> Nena=B9el jsem v distribuci majordomo, nev=EDte, pro=E8 v Debianu nen=ED=
?
> M=E1 n=ECjak=E9 probl=E9my s licenc=ED anebo =BEe to u=BE je moc zastar=
al=E1
> z=E1le=BEitost, kterou se nevyplat=ED udr=BEovat?

a navic jeste ma nejakou divnou licenci ohledne uprav. Nelze distribuovat
modifikovane myslim. Byla o tom debata na d-devel nebo tak nejak asi pred
rokem, nebo to je uz dyl?

> Jak=E9 se nab=EDzej=ED m=EDsto toho doporu=E8en=EDhodn=E9 listservery?
> procmail, mailman, smartlist, sympa, fml, listar?

procmail ??? ehm asi ne

				Petr Cech
--=20
           cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz

<sgore> We Are Debian.  You Will Be Packaged. Media Opinion Is Irrelevant.