boot problem s scsi

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Thu, 12 Apr 2001 19:13:31 +0200

- = k o l i s k o = - napsal:
> [...]

tak proc nezkusite stock 2.2.16 - zmeny v aic driveru jsou obcas takove
nevyzpitatelne. kamaradovi s 2.2.10 (nebo tak nejak) slapal dobre a s
novejsimi mel na zacatku nejak moc kecu, ale po par timeoutech to rozchodil

> Zkusim trochu upravit dotaz. Je mozne nejakym zpusobem vytvorit boot/root
> INSTALACNI diskety s vlastnim jadrem?
>
> Pokud ano, jak? Marne se snazim, ale nejak se mi nedari.

precist si to v boot-floppies? Proste vezme se kernel s podporou initrd a da
se na prvni flopinu. Pokud uz obsahuje vsechny veci, ktere potrebujete ke
stesti, tak se o vic nemusite starat. Jinak na druhou disketu do drivers.tgz
zabalite /lib/modules/`unane -r` .

				Petr Cech
           cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz

<Myth> thats \\GNU\Linux$ to you