DocBook XML

Radek Hnilica radek@kvark.balga.cz
16 Apr 2001 11:30:27 GMT

	Dobry den,

vyskytla se potreba pouzit DocBook.  Tedy DebianDoc mi na vetsi veci uz
nestaci a navic si potrebuji napsat vlastni transformace.  Pokousel jsem
se tedy sprovoznit DocBook ve variante XML verze posledi (tusim 4.1.2).
Tedy emacs mi funguje. Ted jsem chtel transformovat napsne XML.
Nainstaloval jsem si tedy xt (tusim libxt, nebo tak nejak) a stahl XSL
od Normana Walsche (nide v deb jsem ho nenasel).  Ale prvni pokus
o transformaci xml do html pomoci docbook.xsl skoncil chybou, neco jako
naznamy znak. Definoval jsem tedy encoding="iso-8859-2 a xt mne nakopal
do *CENSORED* ze je nepodporovano, resp neni podporovano.  Pres tohle
jsem se prenesl pomoci recode a koverze do UTF-8, pote ovsem xt "chcipl"
na problem primo v xlt. Zaznam z konzole:

radek@kvark:~/sec/paper/rscheme$ make rs.utf.xml
cat rs.xml| recode ISO-8859-2..UTF-8 >rs.utf.xml
./xslt rs.utf.xml /home/radek/lib/docbook/html/docbook.xsl
file:/home/radek/lib/docbook/html/docbook.xsl:114: variable \
  "html.stylesheet" not defined

Instalace je Debian/GNU Linux Potato, XML Stylesheets jsou od
N.Walsche z http://nwalsch.com verze 1.29.

Prosim, mate nekdo zkusenosti s timto?
Jaky XSLT procesor je nejvhodnejsi, (nejfunkcnejsi)?
Jaky stylesheet pouzivate?
Proc mi xt odmita iso-8859-2?

--
Radek Hnilica <Radek at Balga dot CZ>