Mixing stable/unstable

Radek Hnilica radek@kvark.balga.cz
16 Apr 2001 17:08:36 GMT

On 12 Apr 2001 07:20:13 +0200, Petr Cech <cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz> wrote:
>od kdy? zatim jsem nevidel build-deps na libc6 (>= 2.2). Prave prelozeni na
>potato je proto, aby to tu novejsi libc nechtelo, ne?

Prave na cistem, tedy opetovne downgroadovanem potato zkousim zkompilovat
postgresql 7.0.3.  Vysledek je ten, ze se to nepovede.  Z chybove hlasky
jsem natolik zmateny ze vubec nerozumim co se deje.  Proste na konci kompilace
pri tvorbe balicku chce zkopirovat pgtksh ale o tom jsem nikde ani ve zdrojich
nenasel zminku.  Toto jsou ty me problemy pri kompilaci balicku.  Proste
na jine nez orig distribuci to skonci s takovou divnou hlaskou ze mu ani
nerozumim.  Napriklad pri prekladu ruznych verzi g++ na ruznych verzich
debianu to skoncilo treba tim ze nemuze patchnout nejaky soubor.

>jiste. Proboha prece nezalezi na potato/woody, ale na libc6 2 1.x nebo 2.2.x

To jsem az tak netusil.  Vsechno deni kolem knihoven me uspesne mijelo, dokud
jsem si o ne nerozbil *CENZORED*.  Vase pripominka vrha nove svetlo na spoustu
mych neuspechu.

--
Radek Hnilica <Radek at Balga dot CZ>
http://www.balga.cz/hnilica