hardlinky?

David Rohleder davro@ics.muni.cz
24 Apr 2001 12:58:57 +0200

Karel Zak <zakkr@zf.jcu.cz> writes:

>  Nechapu, priklad?

Je to sice hloupost, ale treba budu chtit mit gzip v /bin a gunzip v
/usr/bin. mv gzip /bin zlikviduje gunzip. Nebo budu chtit presunout
gunzip do jineho adresare. Pak mi zustane symlink, ale bude spatne
ukazovat.

>  Klasika je tar, a ten moc hardlink nebere. A dump nema takova nastaveni

No a co, ze nebere hardlink? Tak tam pak budou dve binarky. Zadny problem.

> jako tar (napr. --exclude). Nemluve o prenositelnosti na jiny system apod.
> Nebo mi neco uniklo?

No exclude dir se da dostahnout nastavenim flagu v
ext2. Neprenositelne to je, ale opravdu to vadi? Zalohovani je urceno
pro uchovavani zaloznich kopii, ne k prenaseni na jiny system.

David Rohleder						davro@ics.muni.cz
Brno, Czech Republic