hardlinky?

Karel Zak zakkr@zf.jcu.cz
Tue, 24 Apr 2001 13:32:03 +0200

On Tue, Apr 24, 2001 at 01:12:08PM +0200, Petr Cech wrote:

> mno, pokud mas / a /usr na ruznych partitions, tak to bude zlobit uz pri
> instalaci, ne?
>
> Ale no, hardlink se myslim pouziva i u perlu :(( Proste funguje to, ale muze
> to zpusobit problemy. Velke "Use caution"

OK, kolega se mi bude smat a rikat, ze RH je lepsi, ale pusobi to na mne
tak, ze nejak moc racioanalni duvod to v Debianu nema.

 Nemluve o tom, ze v /usr/bin je symlinku spousta...

 BTW 'mv' neberu, tendle prikaz ma kazdy UNIX a ne vsude se pouziva
hardlink, nemluve o tom, ze uvedene priklady kulhaji na obe nohy...

			Karel

--
 Karel Zak  <zakkr@zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/