hardlinky?

David Rohleder davro@ics.muni.cz
24 Apr 2001 16:59:46 +0200

"Martin 'Goran' Moravec" <goran@ucw.cz> writes:

> man link
> NOTES
>        Hard  links,  as created by link, cannot span filesystems.
>        Use symlink if this is required.

Tak jo, az dokazete do jednoho adresare namontovat dva filesystemy,
tak pouziti symlinku bude urcite vhodnejsi.

> symlink je flexiblnejsi
>

> btw hardlinky je myslim reseno i aaaa/host/zone/ns/mx/soa/txt z balicku host

Tak treba u mne:

$ cd /usr/bin ; ls -i | cut -d " " -f 2 | sort | uniq -c | sort | tail
      3 118859
      3 118925
      3 119150
      3 119333
      3 119366
      3 119702
      3 119903
      6 119993
      8 119639
     14 118891

(puriste: prosim nedivejte se na prikaz, kterym jsem to vygeneroval)

David Rohleder						davro@ics.muni.cz
Brno, Czech Republic