kompilace Siag 3_4_9 a cestina v AbiWordu

michal.spacek@deltaes.cz michal.spacek@deltaes.cz
Sat, 11 Aug 2001 19:37:30 +0200 (CEST)

zdravim

> Pri pokusu rozjet ceske fonty v AbiWordu se mi nezadarilo. Postup uvedeny na
> www.fi.muni.cz/~xmiksa/linux/abi nezabral, jednak pri patchovani zdrojaku
> Abiwordu jsem skoncil na chybejicim souboru, ktery se ma patchovat, jednak
> pri zkopirovani ceskych fontu se nepodarilo presvedcit Abiword, aby si tahal
> fonty z jineho direktorare (mozna nevim, jak spravne editovat
> AbiWord.profile ?, mkfontdir a xset +fp nestaci) a pri jejich zkopirovani do
> /usr/local/AbiSuite/fonts odmital Abiword otevrit soubor s hlaskou, ze
> nemuze najit TimesNewRoman font.
> [...]

Obavam se ze tato stranka je out of date.. ;o)
Toto platilo na nejakou verzi dost zpet.
Nyni by mela cestina fungovat celkem normalne - pouze si pohrat s
nastavenim cest a nakopirovanim ceskych fontu a nastavenim znakovych sad v
konfiguraku.
Ceske fonty jsou v deb balicku - delal jej Vladimir Michl

Dost se o tom debatovalo v konferenci linux@linux.cz, takze se kdyz tak
podivejte do archivu.

skim
  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim@deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX