AMD vs. INTEL

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
24 Aug 2001 05:35:39 +0200

> moje zkusenost se Thunderbirdem je takova, ze je trochu mene stabilni nez
> Intel Celeron -- na novem pocitaci me casteji potkavaji nahodne pady, treba
> GCC obcas neco nezkompiluje a spadne na signalu 11 a pri druhem pokusu vse
> projde ok. Chyba ale nemusi byt v procesoru, vymenil jsem uplne vsechno
> vcetne distribuce...

signal 11 je samozrejme vadna pamet, resp. chyba pameti.

Ja mam K7 a nemam zadny podobny problem.

> Kazdopadne si dejte pozor, pokud budete kupovat desku s chipsetem Via 686B.

mam tenhle chipset, tusim, ze od 2.4.5 ma linux nejake oficialni opravy.
Ja jedu na 2.4.3 absolutne bez problemu. Co mi tuhlo jsem vyresil tim,
ze jsem vypnul AGP pro Geforce (to blbne v ovladacich NVidie) a koupil
PORADNY CHLADIC, takze mam na procesoru misto puvodnich 68 stupnu jen
48. Od te doby rock solid. Takze Duron (9 mesicu) i Thunderbird (dva
mesice) pro GNU/Linux a potazmo Debian doporuceny.

Petr