AMD vs. INTEL

Pavel Houdek p.houdek@seznam.cz
Fri, 24 Aug 2001 12:19:06 +0200

Dobry den

Dne pá 24. srpen 2001 05:35 jste napsal(a):

> signal 11 je samozrejme vadna pamet, resp. chyba pameti.

Jak vadna pamet? Nedavno jsem natocil nove KDE z unstable  a kmail a konq
padali prave na sig 11 .... Pritom preklad (i opakovany) jadra probehl vzdy v
poradku (tedy pokud jsem mel ty spravne verze make apod...) Nicmene tim
chcete rict, ze i kdyz je to ted (nova verze KDE i kmailu a konqu) uplne OK
ze mam urcite vadnou pamet?  Nedavno jsem totiz dokupoval dalsi a nekolikerou
cvicnou kompilaci jadra jsem ji testoval a tak by mne mrzelo kdyby byla
vadna...

Prosim osvetlete mi to trosku.

Diky
ph