Co na produkcni server

Filip Hroch hroch@monoceros.physics.muni.cz
Tue, 4 Dec 2001 11:13:52 GMT

On Tue, 04 Dec 2001 10:12:20 +0100, Martin Pavlas <mpavlas@parscom.cz> wrote:
>Ahoj,
>
>mam behem nasledujicich 2 tydnu nainstalovat produkcni server a stojim
>pred otazkou, co na nej - Potato, nebo Woody?
>
>Proto jsem se vas chtel zeptat, zda nekdo Woody na produkcnim serveru
>pouzivate a zda to neni moc velky hazard. Server by mel fungovat jako
>mail, web a ftp server, takze spis standardni veci. Nevim, kdy bude
>Woody oznacen jako stabilni a nechtel bych se dostat do situace, kdy tam
>ted dam Potato a za mesic (ci 2, 3, ...) ho budu preinstalovavat Woodym.
>K serveru nebudu mit fyzicky pristup (po instalaci).

> [...]

Ciao

predpokladam, ze ten server musi byt v prvni rade stabilni. Takze
jednoznacne Potato + 2.2.20 + nezapomenout na security update.

Prechod na Woody bude jednoduchy, predpokladam, ze se bude sestavat
z techto prikazu:

apt-get update
apt-get upgrade

Debian neni RH a prejit z jedne verze na druhou je pomerne snadna
zalezitost.

Nejsem si jisty, ale tim woody se pro server nic moc neziska, zurnalovaci
filesystem v nem jako zaklad myslim neni.

FH