Problemy s tiskem z mutt

Radek Hnilica Radek@hnilica.cz
17 Dec 2001 13:00:27 GMT

On Mon, Dec 17, 2001 at 01:19:50PM +0100, Jan Marek wrote:
> Dobry den,

> dvips dostava jako parametr, ze ma tisknout na tiskarnu s nazvem
> 'lp'.

To jsem pochopil, nicmene nevi odkud se to bere.

> tady rika lpr, ze nema nastavenou defaultni frontu (coz byva
> standardne lp) a konci chybou...

Mno kdyz dam
$ lpr
blabla
<Ctrl>-D
tak to vyjede na papire.

> Je zrejme, ze muttprint volany z mutt-u nenastavi spravne
> tiskarnu a lpr pak hleda defaultni tiskarnu s nazvem lp. Ale proc
> se to tak deje, nevim. Zkuste prozkoumat, s jakymi volbami se
> vola z mutt-u ten muttprint...

Zkousel jsem mezi mutt a muttprint nacpat skript.  jmenuje se muttprint
a original muttprint jsem prejmenoval na muttprint.old
#!/bin/sh
echo "$*" >>/tmp/cmdecho.log
muttprint.old $*

Dle tohoto, muttprint nedostava _ZADNY_ parametr.

--
Radek Hnilica <Radek at Hnilica dot CZ>